pondělí 23. března 2009

Bageta - s majonézou alebo bez majonézy?

To čo sa mi dnes prihodilo, budem rozdýchávať ešte dlho. Bol som si dnes v Tescu kúpiť bagetu. Čakal som až si tí idioti, ktorí zaberali chladničku s bagetami svojimi "vyšportovanými" telami odídu a bude rad na mne. No nechtiac som si vypočul kúsok ich rozhovoru.

"Chceš s majonézou alebo bez nej?"

Tieto slová mi zarezonovili v hlave a asi na ne dokonca života nezabudnem. Čo to má, dopekla, byť za pravú bagetu bez majonézy? Zozačiatku som mal dojem že iba žartujú no neskôr som si pozrel zloženie druhu tej bagety, ktorú si vybrali a majonézu som tam nenašiel. Poivedzte mi, čo za primitíva si môže vybrať bagetu bez majonézy? Ja viem. Hitler vraj obľubaval bagety bez majonézy, Pál Csáky ich obľubuje a dokonca aj Iveta Radičová.

Takže akí ľudia obľubujú bagety bez majonézy?

Hitler: Zničil polovicu sveta.
Csáky: Maďar, čo na slovensku provokuje svojimy múdrymy rečami a chudákovi Slotovi pije krv.
Radičová: Kto to je? Jáj tá, čo má za sebou "úspešnú" prezidentskú kampaň?

Títo ľudia, ničia ozón, zabíjajú veľryby a zabili Rock tým že spustili MTV.

Takže ľudia, slováci, zamyslite sa nad sebou a povedzte si:
Radšej zomriem ako bagetu bez majonézy!


Peace out!

Žádné komentáře:

Okomentovat